سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آزادی بیان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
به سایت ما خوش آمدید

امروز قصد دارم تنها صحبت هایی رو بزارم که دشمنان ما در مورد سید علی آقا گفتن:
روزنامه آمریکایی یو. اس. ای تودی به نقل از گزارش «آمریکن اینترپرایز» مینویسد: «بزرگترین مشکل آمریکا در ایران، حضور یک حریف قدرتمند- با استفاده از واژه SUPER OPPONENT (ابر حریف)- به نام [آیت الله] خامنه ای است که نقشه راه را می شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند».

نتانیاهو:قبلا درباره خطر هسته ای ایران هشدار داده ام اما امروز میخواهم خطر پیچش تاریخ به نفع ایران را گوشزد کنم [آیت الله]خامنه ای از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه ی جبل الطـــارق در مراکش را به لرزه انداخته و ملتها را به سوی خود جــلب کرده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که هیچ تعلق مذهبی نداشته و شخصی لائیک به شمار می رود، پس از دیدار با رهبر انقلاب می گوید: با عنایات به مطالعاتی که من درباره ی مسیح داشته ام، در ملاقات با رهبر ایران، تمام ویژگی های نوشته شده برای مسیح را در آیت الله خامنه ای دیدم و برایم متجلی شد.
وی ادامه داده است: حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد.

 کاندولیزا رایس- وزیر سابق امور خارجه امریکا و از تئوریسین‌های برجسته این کشور در گفتگو با رویترز به صراحت اعلام میدارد: «رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند.»

از این دست سخنان و اعترافات غرب زیاد است این ها تنها مشتی بود نمونه خربارها


درد دل: سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفته شد: «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟». خنده‌ای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیف‌اش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه‌ی آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام بود. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی "رهبر"به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است.





موضوع مطلب : ولایت فقیه و رهبری در جامعه

سه شنبه 91/8/16 :: 3:22 صبح
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آرشیو وبلاگ
پیوندها
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 58395

تا نبینی باور نمی کنی