سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آزادی بیان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
به سایت ما خوش آمدید

http://www.ashoora.biz/weblog/nm/a-nm31.jpg

وجود رهبر در جامعه‌، یک امر ضروری است‌، که هم قرآن کریم اهمیت آن را بیان فرموده است‌، و هم امامان معصوم‌: و هم عقل به بودن رهبر حکم می‌کند، و هم این که همة مردم مسلمان و غیر مسلمان خواستار آن هستند. اگر جامعه رهبر نداشته باشد، حکومت ندارد، واگر حکومت نداشته باشد، نظم و امنیت نخواهد بود; هرج و مرج جامعه را فرا خواهد گرفت‌; کسی نیست که مردم را در مقابل دشمنان بسیج کند تا در برابر بیگانگان دفاع کنند.
یکشنبه 91/8/14 :: 12:13 صبح
شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان اعلام کرد :
خبرگزاری فارس: دعوت شورای زنان از قوای سه‌گانه برای بررسی اجرای طرح حجاب
 

خبرگزاری فارس: شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان از قوای سه‌گانه برای بررسی اجرای طرح عفاف و حجاب دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان،‌ در ششصد و سی ‌و هفتمین جلسه این شورا،‌ ‌بازنگری آیین‌نامه شورای زنان،‌ تعیین اولویت‌های برنامه‌ای شورای زنان و ادامه آسیب‌شناسی نحوه اجرای طرح توسعه عفاف و حجاب در جامعه و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت. همچنین بازنگری آیین‌نامه شورای زنان با هدف توسعه و ارتقاء فعالیت‌های این شورا، چگونگی نحوه اجرای طرح توسعه عفاف و حجاب در جامعه و دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توجه به نظر اعضای شورا در خصوص عملکرد مثبت و ضعف برخی دستگاه‌ها نسبت به اجرای این طرح، بر ضرورت تقدیر از دستگاه‌هایی که در جهت اجرای مناسب طرح اقدام کرده‌اند، تأکید شد. به منظور تصمیم‌گیری در مورد چگونگی پیگیری و نظارت بهتر بر اجرای این طرح و رفع موانع و مشکلات موجود، مقرر شد با دعوت از نمایندگان قوای سه‌گانه در جلسات آتی شورا در خصوص نحوه اجرای طرح توسعه فرهنگ عفاف و حجاب تبادل‌نظر شود.

 

 




موضوع مطلب : وحدت و بصیرت مسئولین کشور

شنبه 91/8/13 :: 1:3 عصر
زاکانی در نطق پیش از دستور مجلس:

خبرگزاری فارس: قوای سه‌گانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی کارنامه خوبی ندارند

قوای سه‌گانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی کارنامه خوبی ندارند

خبرگزاری فارس:نماینده تهران با بیان این که قوای سه گانه کارنامه خوبی در مبارزه با مفاسد اقتصادی ندارند تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی،مقننه و به ویژه قضائیه نیاز به بازنگری و تغییر رویکرد و اهتمام جدی در مبارزه با مفاسد اقتصادی دارند.

 

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی اولین ناطق پیش از دستور جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 86 به نام "سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی"، گفت:اتحاد ملی، یعنی توجه همه اقوام ایرانی و فرق مختلف و ادیان الهی به مصالح عالیه کشور است؛یعنی همه گروه‌ها، احزاب و جریان‌های سیاسی در راستای منافع ملی یک صدا خواسته‌های به حق امروز کشور را مطالبه کرده و یکپارچه جهت آبادانی و پیشرفت ام‌القری جهان اسلامی بکوشند. عضو فراکسیون اکثریت مجلس ادامه داد:اتحاد ملی یعنی وحدت و یکپارچگی اصولگرایان در سه قوه برای ارتقا کار آمدی نظام و خدمت گذاری شایسته به مردم بزرگ و ترک دعواهای بی پایه، تنازل همگان از خواسته‌های خویش و توجه به مصالح اسلام عزیز و نظام است. زاکانی متذکر شد:

ادامه مطلب...


موضوع مطلب : وحدت و بصیرت مسئولین کشور

شنبه 91/8/13 :: 12:59 عصر

گروه سیاسی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفتمین روز شهادت جمعی از مردم مؤمن زاهدان در انفجار تروریستی مسجد جامع این شهر، پشتیبانی اصلی این جنایت را دستگاه‌های جاسوسی امریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس دانستند و تأکید کردند: یکی از اهداف اصلی دشمنان، از این اقدام تروریستی اختلاف افکنی و فتنه انگیزی مذهبی است اما جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد ایادی استکبار جهانی به هدف خود برسند و همه دستگاه‌های مسئول در قوای سه گانه موظفند با دشمنان وحدت و امنیت کشور با قاطعیت و جدیت مقابله کنند و آنان را به سزای اعمال خود برسانند.

متن پیام مقام معظم رهبری  در مرداد ماه سال 89 به این شرح است:

ادامه مطلب...


موضوع مطلب : وحدت و بصیرت مسئولین کشور

شنبه 91/8/13 :: 12:53 عصر

 

خبرگزاری فارس: ضرورت وحدت قوای سه‌گانه/معضلات اقتصادی با حاشیه‌پردازی حل نمی‌شود

معضلات اقتصادی با حاشیه‌پردازی حل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لزوم توجه و حمایت بیش‌تر از تولید داخل، تأکید کرد: اگر به جای پرداختن به مسائل معیشتی مردم و تولیدکنندگان به مباحث حاشیه‌ای و غیر ضرور توجه شود، به مردم جفا شده است.

 

 

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه هم‌اکنون کشور نیازمند آرامش و وحدت است، اظهار داشت: نامه‌نگاری‌ در شرایط نابسامان اقتصادی به هیچ عنوان به نفع جامعه نیست و به مسائل دیگر ضروری جامعه آسیب می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل اقتصاد به جای تقابل قوا با یکدیگر بسیار مهم‌تر است، گفت: دشمنان نظام از این شرایط قطعا سوءاستفاده خواهند کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون دولت باید بیشتر بر روند بودجه‌ریزی متمرکز شود، افزود: قطعا در صورت نهایی شدن لایحه و ارسال به موقع‌ آن به مجلس کار کارشناسی بیشتری بر آن صورت می‌پذیرد.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب : وحدت و بصیرت مسئولین کشور

شنبه 91/8/13 :: 12:35 عصر

 


ای «غدیــر خم» که هستی روز بیعت با امام

بـــــر تو ای روز امامت از همه امــــــت سلام

از تو محکم شد شریعت وز تو نعمت شد تمام

ما به یاد آن مبـــــــارک روز و آن زیبـــــا پیــــام

از ولای مــــرتضی دل را چراغــــــان می‌کنیم

با علی بار دگـــــــــر تجدید پیمـــــان می‌کنیم

 

و غدیر، کمال نبوت است و دنباله مسیری که پیامبر ترسیم کرده، تا هر چه رنگ و بوى تعصب را بشوید و هرچه دیوار تبعیض را بکوبد.

غدیر، اتمام نعمت است و لطف ‏خداست بر سر اهالى زمین تا با عدالت علوى، باقیمانده رسوم جاهلیت را بشکند و هرزه‏هاى شرک و نفاق را برچیند.

غدیر، پایان رسالت است و على «علیه‏السلام» مولا مى ‏شود، تا پرچم پیامبر را پس از او به دست بگیرد و لباس رزم بپوشد براى آزادى بندگان خدا و برای هدایت دین...

غدیر، یک تاریخ است؛ تاریخى سرخ که اولش مدینه است، وسطش کربلاست و آخرش ظهور.

 

این عید را بر تمام شیعیان جهان تبریک می گویم. انشااله در پناه حق پایدار باشید.




موضوع مطلب : مناسبت های ویژه

شنبه 91/8/13 :: 10:36 صبح

 

 

جهت پیوستن مجازی به گروه اینترنتی محکومیت توهین به پیامبر(ص) کلیک نمایید

یریدون لیطفئوا نور الله بافواهم و الله متم نوره و لو کره الکافرون

و اینک، یعنی در زمان جاهلیت مدرن، بار دیگر دستان اهریمنی بوسفیان های زمان از آستین هنرگرانی پست  و فرومایه و به غایت رسوا، که عروسکان خیمه شب بازی دشمنی و کینه توزی دیرینه غرب با اسلامند، بیرون آمد و نمایان شد، همان دستانی که هزار و چهار صد و اندی سال پیش در کوچه‌های غبار آلود مکه، سیمای آفتاب وش رحمت للعالمین را با دشنه خاکستر جریحه‌دار نمود!! و دستان همان اهریمن دگر بار اینگونه بی رحمانه به ساحت پیامبر رحمت می‌تازد، تا به خیال واهی نور محمدی را خاموش سازد و ولایت الهی را به چالش اندازد؛ هیهات هیهات...


به عنوان یکی از کاربران فعال در زمینه وبلاگ نویسی سایبری  استان لرستان ، همگام با امت آگاه محمدی "صلی الله علیه و اله و سلم" این عمل اهانت آمیز و اندوه بار جاهلی را محکوم می‌نماید و از دبیر کل محترم سازمان ملل (جناب آقای بان کی مون) می‌خواهیم تا با تصویب قانونی شامل و جامع، جلوی هر گونه اهانت به ساحت انبیاء الهی صلوات الله علیهم اجمعین را بگیرد، تا دگر بار شاهد گستاخی‌های ددمنشانه اهانت به بارگاه قدسی پیامبران الهی نباشیم.وازدستگاه محترم قضایی ووزارت امور خارجه پیگیری شناسایی ومجازات عاملین این اهانت بزرگ را به جدیت تاحصول نتیجه واشدمجازات خواهانیم.




موضوع مطلب : محکومیت اهانت به پیامبراعظم(ص)

شنبه 91/8/13 :: 10:25 صبح
<      1   2   3   4      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آرشیو وبلاگ
پیوندها
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 58353

تا نبینی باور نمی کنی